Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 16 juni 2011

Gulis + soptunnan

Jahapp. Detta var då dagen då gulis blev massakerad. Inte av Diva, som i vanliga fall brukar bita och riva i alla gossedjur. Utan av Ayla själv. Ayla har alltså massakerat sin favoritleksak. Och jag tror inte riktigt hon har förstått vilken katastrof detta är - hennes FAVORITleksak! Det som blev över av hennes kära gulis ligger nu i soptunnan.....Hur ska hon klara sig?! Tur hon har barbapappa kvar.....

I min värld var detta lika bra. Gulis har blivit sliten på slutet. Trasig, lossar bomull och framförallt har han varit skitig och äcklig. Ett bekymmer mindre för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar