Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 17 februari 2013

Ibland behöver man bara sova!

I går var nog i särklass den lataste och minst produktiva dagen på evigheter. Efter att ha sovit 10 timmar trodde jag mig vara pigg och tillräckligt motiverad till att utnyttja lördagen till roliga och nyttiga saker, men så blev det inte! Alla mina planer stöp efter en timmes promenad med Ayla. För när vi då kom hem och ätit lite lunch hamnade jag i soffan och kände hur tröttheten kom smygande. Vilket resulterade i en två timmars lång vila och sömn nedbäddad i soffan mitt på dagen....

När jag sedan vaknade upp återstod inte många timmar av eftermiddagen och Ayla fick sig en promenad till innan det var dags för middag. Därefter insåg vi båda att vi inte orkade göra någonting produktivt och hyrde två filmer som vi såg liggande i sängen resten av kvällen istället för Melodifestivalen.

Vilken dag! Ibland behöver man bara ta igen sig och vila sig i form igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar