Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 18 februari 2013

En kväll på NÄL

Kvällen har spenderats på NÄL där de idag hade en kortare information om förlossningen och BB. Så där satt vi tillsammans med ett gäng andra "tjockisar" och deras partners för att lyssna och ställa frågor. Som vanligt ställde vi inga frågor alls men jag tror vi fått med oss det mesta i information som vi behöver - sen att vi kommer tappa huvudet när det väl är dags får vi nog räkna med ändå.....

Eftersom tröttheten inte släppt ordentligt sedan helgen är det nu sänggående, fastän klockan bara än strax efter åtta. Men nöde har ingen lag.

1 kommentar:

  1. Så länge Anders kommer ihåg att ta med dig till förlossningen så går allt bra ;) saknar er!

    SvaraRadera