Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 17 december 2012

Lite bilder från helgens pyssel

I helgen blev det lite pyssel här hemma, både i barnrummet och i garderoben. Har även skapat en fin önskelista från Ikea som självklart drog iväg i kostnad.....väntar någon dag med beställningen dock....

 Garderoben är färdig med målning och golv, sånär som på golvlister. Byråer ska köpas in så kan jag börja flytta upp alla våra kläder - så skönt att slippa ha dem i källaren! Han har gjort ett riktigt fint jobb, Anders!
 Barnrummet har fått sig "nya tapeter", eller egentligen djurdekorer som vi klistrat på den befintliga tapeten istället för att tapetsera om. En bra början i alla fall! Möblerna ska beställas från Ikea.



3 kommentarer: