Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 26 december 2012

En shoppingtur

Tidigt i morse gav sig jag och mamma iväg på en tjejshoppingrunda till Nordby. Härligt! Grabbarna lämnades hemma så de skulle hinna bygga lite i grovingången och passa hundarna. Men jag tror de allra helst hade velat följa med.....

Och vilken dag! Vi tillbringade en hel timme i mammas favoritaffär och kom ut med massor av påsar. Där nördade vi även till oss och köpte likadana t-shirtar (fina svarta med en gepard på), familjen här hemma tyckte vi var töntiga när vi visade upp detta.

Jag som brukar vara kräsen att välja kläder hittade några tröjor vilket var välbehövligt eftersom jag slängt flera stycken nu på slutet när de blivit utnötta och trasiga....Även en stickad kofta till Anders förtret - men denna var lite modernare än mina förra som jag fått slänga så det blev en liten kompromiss av det hela!

Tänka sig att jag även hittade ett par skor också!

Så jag är nöjd med dagen och det bästa av allt är att jag inte behöver shoppa på ett tag efter det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar