Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 15 december 2012

En hemsk vecka...

...är äntligen till ända. Men det var en plåga att genomlida den, med huvudvärk och extrem trötthet varje dag! Nu känns det riktigt skönt att sitta hemma i soffan, med snöstorm utanför fönstret och Igor i knäet utan några måsten och bara vila sig i form igen! Tänk om man kunde få vara pigg idag kanske?

Dagens enda måste är en vovvepromenad med Ayla, men jag tror att vi skjuter på den så länge det går för det ser inte roligt ut ute. Blåst och snö samtidigt är ingen höjdare att vara ute i, tänk om det bara hade fått dala ned lapphandskar så hade ju allting varit mysigt istället?! Men att vara fast inomhus har sina fördelar! Lite julbak kanske? Tv-dag? En bok? Lite fix i barnrummet? Tja, jag kan nog allt förströ mig med lite roliga saker samtidigt som jag vilar mig i form!

Just det! Har börjat drömma underliga drömmar varje natt nu också! Mardrömmar som vanliga drömmar. Härom natten bråkade jag och mamma?! En annan natt hade Anders mördat mamma och pappa?! Igår natt hittade han en annan tjej?! Och så inatt så stal jag 100 miljoner och gömde i huset som jag vägrade berätta var de låg och ett gäng otäcka typer sprang runt och försökte hitta dem. Suck, märkligt vad fantasin kan hitta på - jag kanske övar min kreativa sida?

Nu ska jag......vila!

2 kommentarer:

  1. Det lutar nästan åt att vi firar jul hemma i Holmsund...Vill ju inte riskera livet!

    SvaraRadera
  2. Huvva jag lider med dig. Hade några huvudvärks veckor jag med och de är inte roliga. Hoppas du mår bättre snart. Stor kram från oss

    SvaraRadera