Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 6 december 2012

Hej lille vän

Idag kom äntligen dagen vi längtat så efter, dagen för ultraljudskontroll! Så spännande!

Och upplevelsen var otrolig! Där inne sprattlar, sparkar och vinkar den lille för allt vad han förmår! Aktiv, frisk som en nötkärna och lite lik Anders redan nu ( ;) ) kan man kortfattat beskriva snabbtitten in i magen. Barnmorskan tyckte dessutom han var en liten linslus eftersom vi fick så fina och skarpa bilder på honom. Han brås väl på mig där......

Nu hänger alla bilderna på kylskåpet, precis som för de flesta blivande föräldrar som varit och sett sin lille för första gången, och jag har försökt ta några halvbra bilder så även ni får en snabbtitt på underverket. Det ser ut att vara en liten kille, men säker kan man ju adrig vara förrän han tittar ut!

Och som sagt, mycket hittade han på under vår snabbvisit till hans värld: på första bilden vinkar han, andra bilden gapar han lite lätt....Han hann även med att klia sig på näsan men det fastnade inte riktigt på bild!




1 kommentar:

  1. Åh så fin lite krabat som finns i din mage! Hoppas ni vinkade tillbaka ;)

    SvaraRadera