Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 25 december 2012

En oförglömlig julafton

Vilken underbar dag vi firade igår! Vi gick en promenad med hundanrna, grillade korv på gården i snön, åt god mat, tomten kom på besök och sedan avslutades kvällen med Svensson Svensson. Det kunde inte blivit bättre!

 Den goda maten var Anders förtjänst!
 Tomten på besök.
 Oops, det blev ett gäng i år igen.....
 Ayla var mest intresserad av att få öppna sina klappar, men hon fick vänta till sist.
 Igor fattade 0, men han gillade snörena, papperet och presenten han fick.
 Av alla klappar pappa fick var nog denna den bästa!
 Yulle blev vår lilla bebis igår. Som en barnunge sprang han runt bland papper och paket, ivrigt bitande i allt papper han kunde hitta. Öppnade paket, speciellt filtar och handdukar ville han så gärna "snutta" på men där gick gränsen. Tillsist fick han sin julklapp och det går inte att beskriva hur ögonen tindrade när han förstod att det var till honom!
Som sagt.....det blev en del papper.....

En underbar jul har vi fått fira! Tack hela familjen! Och djuren!

1 kommentar: