Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 21 mars 2011

Hej världen!

Efter en hel månad av tandagnisslan, gråt, förtvivlan och en känsla av att missa allt som händer i världen är jag nu ÄNTLIGEN tillbaka till ett fullgott liv - Internet har nämligen efter åtskilliga telefonsamtal hittat till Kungsgatan! Jag måste självfallet ge en stor guldstjärna till den oerhört begåvade och kompetenta person som utan hjälp och mycket effektivt lyckades koppla in modemet och installera allting korrekt på första försöket. BRA JOBBAT LINA!!! Kanske ska satsa på en karriär i datorbranchen?

Dessvärre är jag nu helt slut efter kvällens pyssel och kan därför inte nyttja min efterlängtade länk ut till omvärlden fullt ut. Jag kan dock avsluta med att säga att jag just nu är en mycket lycklig person: min älskade sambo och hundarna är med mig, vi har fått ordning på lägenheten, TV finns i sovrummet (den historien får ni höra en annan kväll) och Internet har återvänt! Vad finns då att klaga på?! Hm....det tar vi kanske också en annan kväll........?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar