Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 13 oktober 2013

Hästvakt

Har varit hästvakt i helgen och eftersom hästarna numera är stationerade i Sotenäs fick vi packa vår väska och bosätta oss i gäststugan en natt - mysigt! För att slippa laga middag åkte vi dessutom in till Hunnebo för att äta middag vilket gick superbra. Oskar var mest fascinerad av eldstaden som de hade....

Tidigt i morse tog jag med Ayla och traskade bort till stallet och gav pållarna lite hö, så mysigt det var innan solen gick upp att lyssna på deras tuggande! Så fort solen gått upp traskade hela familjen bort för att släppa ut dem och pyssla i stallet med mockning och allt sådant där. Och det väckte gamla minnen, vad roligt det var att ha häst! Men det tog ju också sin tid....

Ikväll bär det av för att släppa in dem innan jag återlämnar dem till sin matte igen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar