Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 1 maj 2013

När kommer han?

8 dagar kvar kan jag räkna till i kalendern. Att någonting ska var på gång är dock knappt någonting jag känner av, jag tror dessvärre Liten i magen trivs ypperligt och inte planerar att komma ut på en stund - men det är spännande att veta att det KAN bli precis närsomhelst!

Senaste besöket hos BM visade även att rackaren rört på sig och blivit rörlig igen, från att nästan ha varit fixerad vilket kändes som en steg bakåt i ordningen, även om det inte behöver betyda någonting. Jag tror dock han än så länge är kvar i samma stadie för det känns som han ligger väldigt högt upp och jag sätter min förhoppning till besöket nästa vecka - då måste han ha fixat till detta så det börjar hända någonting!

Vi har nu börjat skriva upp vår lista över tänkbara ankomstdatum, det blir spännande att se vem som "får rätt", och det första datumet på listan är redan denna vecka:

4 maj: Drömde jag i december, M
5 maj: Pappa
6 maj: M
7 maj: T
8 maj: Beräknat
11 maj: Anders
12 maj: Mamma
14 maj: Jag

Tror jag fått med alla gissningar, annars får ni rätta mig! Kan ju inte hålla allt i huvudet! Och gissa på! Någon får ju rätt i slutändan!

Eftersom det bara är jag vaken idag så får ni vänta på en magbild ett tag, men ni kan nog föreställa er hur den ser ut vid det här laget.

4 kommentarer:

  1. Jag måste nog säga att jag vill lägga till ett datum, då jag blev lite kluven.. Inatt kom nr 19 till mig i en dröm. Så blir det inte den 7 blir det den 19 ;)

    SvaraRadera
  2. gissar på den 13:e ;)

    SvaraRadera
  3. Pappa fick rätt!

    SvaraRadera
  4. Grattis till eran efterlängtade lille kille <3 ses i sommar längtar till få träffa den lille :) kramar från oss i skellefteå

    SvaraRadera