Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 12 maj 2013

Grillafton

Gårdagen bjöd på t-shirt värme och sol så grillning stod på schemat framemot kvällskvisten. Vi passade även på att gå en trädgårdsrond - tänk vad mycket som hänt på bara en vecka! Gräsmattan måste klippas, rabarberna är rätt stora, jordgubbsplantorna likaså, häcken slår ut sina blad och inte att förglömma - sniglarna är tillbaka! Pyttesmå men de finns alltså därute även i år och bara väntar.....Snigelgift är utlagt.


1 kommentar:

  1. Nä men är dom äckliga varelserna tillbaka blääää :) förresten fin utemöbel våran ser lika ut o kom idag :)
    Hur mår lilleman då !? O hur går allt ? :) kramar från vi i skellefteå

    SvaraRadera