Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 7 april 2013

Igor på besök

I natt har Igor varit på besök. Han känner nog på sig hur saknad han är och ville trösta oss. När vi på morgonen jämförde våra drömmar så spred sig ett litet leende hos oss, han kom som kattunge i bådas drömmar!

Hos mig hälsade han på när jag i drömmen gick ned på toaletten - det var ju mitt och Igors nattliga sammanträdesrum sen jag blev gravid. I drömmen öppnade jag då toalettdörren och där innanför sitter lille Igor som kisseunge, gråspräcklig och liten. Med sig har han en likadan kisseunge (kanske brorsan?) och vi får några minuter tillsammans. Så mysigt det var, och sorgligt såhär i efterhand eftersom vi fortfarande har den olyckliga skärtorsdagen alltför färskt i minnet.

Vår bästa kissekatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar