Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 10 april 2013

En lägesrapport

I denna vecka kommer vi påbörja v.37. Det närmar sig med andra ord och det känns spännande. Bäst av allt är ändå att jag från och med idag påbörjar min ledighet. Så nu har jag, förhoppningsvis, några veckor att vila upp mig och göra vad jag vill innan liten tittar ut. Och det känns riktigt bra!

Ett besök hos BM blev det idag också där vi återigen kom fram till att allting ser bra ut och att både jag och bebis tar hand om oss hur bra som helst. Han är dessutom nästintill fixerad nu också - redo och klar! Magen har såklart växt så jag lägger in en "tjusig" bild igen. Nu börjar det kännas riktigt stort och jag vet inte längre om det ser sådär mysigt fint ut längre....men både BM och Anders säger i alla fall att de tycker jag ser jättefin ut.  Coolt är det i alla fall att däri ligger en färdigbakad liten bebis!

1 kommentar:

  1. Så söt du är i mamma magen :) Lex hälsar de bli en Nisse

    SvaraRadera