Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 22 mars 2013

När man får insikt

Idag kikade vi på framkallade bilder från en arbetskompis avtackningsmiddag härom veckan där jag såklart fastnade på bild inte bara en utan fler gånger dessvärre.

Till min fasa såg jag då vad alla andra tydligen ser dagligen: Nämligen någon som ser ut att ha svalt en fotboll hel! Uppifrån sett ser jag ju helt ok ut, från sidan är det ju gulligt att det putar ut om magen, men framifrån såg det ..... riktigt skumt ut! Som en fotboll mitt på magen!

Har försökt fota på samma sätt här hemma, men får inte riktigt till hur bilderna på jobbet såg ut men bjuder på ett försök i alla fall....

Först en vanlig bild.....

Sen fotbollen.....

2 kommentarer:

  1. Basketboll menar du...?

    SvaraRadera
  2. Världens sötaste mage ju <3 Jag hade en Barbamammamage när jag satt ner, INTE alls lika sött som en fotbillsmage ;)

    SvaraRadera