Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 5 mars 2013

En mus i huset

Igor har blivit en riktig musjägare och idag tog han jakten till helt andra dimensioner. Han tog nämligen med sig musen in. I huset. I köket.

Det blev kalabalik.

Men musen var som tur var redan död och ligger begravd i en plastpåse. Igor är nöjd med sitt fynd. För vår del är vi avskräckta från all typ av "gos och mys" denna kväll.


1 kommentar:

  1. Vänta du tills han tar in en levande och släpper den i ett rum med tunga möbler och mängder, mängder, mängder av vrår för möss att gömma sig i. Och det är du som kryper runt och letar efter musen, eftersom katten tröttnat... -_-

    SvaraRadera