Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 16 mars 2013

Konstiga drömmar

Härom natten var det dags för en sådan där konstig dröm igen. Jag var dessutom helt slut när jag gick och lade mig och blev såklart inte så mycket piggare efter den nattens sömn....

Hur som som stressade jag i drömmen runt i bilen och skjutsade runt en massa folk i hela Sotenäs. Började känna mig trött och lite oförsiktig. Men så skulle jag bara skjutsa en människa till, lägger in backen på bilen och backar.....rakt ut i havet. Bilen välter ned och jag försöker komma ut men inser såklart att dörrarna inte går att öppna. Då letar jag febrilt efter nödhammaren, som ska ligga i bilen, men hittar den inte och minns då med fasa att: Nej, någon sådan har vi inte köpt! Eftersom Anders inte ville ha någon sådan då han isåfall behövde testa hammaren innan = slå sönder en ruta helt i i onödan. Så jag och bilen sjönk.

Hmf, denna dröm har jag nu tjatat om några dagar och nu ska vi äntligen köpa en nödhammare till bilen trots allt - och dealen är att INTE testa den innan akutläge uppstår. Jag har därmed lyckats med uppdraget som mitt undermedvetna ville förmedla i drömmen.

Biltema nästa.

1 kommentar:

  1. vilken otäck dröm! Man drömmer så mycket konstigt och speciellt när man är gravid. Vad fin du är med din mage. Nu kan det inte vara så lång tid kvar innan er lille ska titta ut va? Vi väntar smått vi med, så Vincent ska bli storebror här efter sommaren. Sköt om dig och magen. Kram

    SvaraRadera