Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 4 juli 2011

Lek med mig

Ayla tittar med en bedjande blick på Husse. Inget svar. En blick mot matte. Inget svar. En blick mot Diva. En tass i huvudet. Aj.

Stackars Ayla. Ingen vill leka med henne idag. Trots att hela hennes charm är påkopplad och filten framdragen (den dras bara fram när det är riktigt bus på gång, annars är ju barbapappa favoriten). Sa jag charm? Hm, jag vet inte. Ni som känner Ayla vet ju hur hon hanterar filten, inte så charmigt alla gånger kanske....

Nä, dags att plocka bort filten, annars får ingen i familjen någon ro denna kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar