Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 10 juli 2011

Badvänligt

Så har det äntligen blivit badvänligt ute. Soligt, varmt och rätt badvattentemperatur. Ett bildbevis ser ni här nedan. Även om bara mamma syns simmandes på bilden så låg vi i vattnet alla tre!


Eftermiddagen spenderades därefter på Sea Lodge för att lyssna på lite live-musik och kika på folk.

Efter en mycket händelserik helg med underbar mat och goda efterrätter (som mamma kan ta åt sig äran över!) är det bara att inse att morgondagen tyvärr är en måndag. Men mamma är kvar några dagar till och mycket står kvar på schemat att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar