Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 21 juli 2011

Efterlängtad helg

Helgen är nu efterlängtad och jag går på mina sista sparlågor..... Några sömnlösa nätter denna vecka har det av oförklarliga skäl blivit och ensammen på jobbet blir det en del att ta tag i. Förra helgen blev dessutom kort på grund av jobb, och jag tror att det ligger och spökar i bakhuvudet. I kväll blir en tidig kväll för mig, medan Anders åker i väg till Tanum för att jobba lite kväll.

Denna helg åker hela familjen iväg på kalas till Skara, vilket ska bli hur kul som helst! Ayla ska dock få sig ett bad (igen....) så att hon inte skämmer ut sig som "Stinky". Diva är redan representabel, som vanligt.

Kan det vara sängen nästa nu?! (för att läsa bok och se på Tv, ni trodde väl inte att jag skulle gå och sova........?!)

ZZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar