Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 7 mars 2014

Vardagsrummet

Nu har vi äntligen kommit till skott och tapetserat samt målat om i vardagsrummet. Riktigt nöjda är vi! Nu saknas bara lite tavlor och sådant.



Före med våra otroligt fult färgade tapeter som har irriterat mig sedan dag 1.



Och efter. Äntligen!

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det blev! Och till det bättre! Det blev ett helt annat rum!

    SvaraRadera
  2. Vad grymt duktiga ni har varit! Jättefint blev det. Maria

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt ju! Det där gjorde ni ju underbart bra =D

    SvaraRadera
  4. Super snyggt verkligen! Älskar fondväggen.

    SvaraRadera