Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 28 mars 2014

Uppfarten

Sedan ett år tillbaka har vi planerat att göra om vår besvärliga uppfart. Den har varit både brant och tvär att ta sig in på, samt aningen för liten. Dessutom har den legat på "fel" ställe utifrånsett hur vi avänder framsidan.

Nu äntligen gjorde vi slag i saken och anlitade hjälp att gräva och skyffla grus. Tre dagar senare ser uppfarten ut som bilderna nedan. Jorden ska såklat bli gräsmatta och närmast huset är det uppgrävt för att läggas plattor på.

Det blir mycket grus men det kommer bli bra i slutändan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar