Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 19 mars 2014

Farmen

I år, liksom ifjol, har jag följt Farmen slaviskt. Inte missat ett enda avsnitt, och när man väl har börjat är det ju svårt att sluta. Eftersom det varit svårt att tajma in halv åtta varje kväll har jag haft till vana att spela in och sedan se dagen eller några dagar efter.

Två favoriter har jag såklart haft och hoppats att de ska komma till finalen - och vinna. Så döm av min besvikelse när jag idag såg söndagens utslagstävling och inser att mina båda favoriter åkte ut samtidigt! What?! Helt plötsligt rasade lite av min "TV-värld" för jag insåg ju att nu vill jag inte följa de sista avsnitten....

Och så får det bli. Nu är det slut med Farmenkikandet för i år. Tråkigt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar