Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 21 februari 2014

Hemma igen

En vecka går alldeles för fort! För en vecka sedan var jag nu framme i Holmsund för min efterlängtade vilosemester. Och nu en vecka senare sitter jag här hemma igen, Oskar sover och Sigge likaså.

Men mycket hinner hända på en vecka, även om den går fort! Förra gången jag satt i soffan här i Munkedal var jag så ledsen, trött och saknade den där gnistan som får en att vilja stiga upp på morgonen. Idag, i samma soffa, så är jag dock glad, "pigg" och har hittat tillbaka till det där som gör livet roligt att leva. Miljöombyte gör gott men framförallt så är det mamma och pappas förtjänst eftersom de har haft hand om Oskar, dag som natt, i en veckas tid. Nu får de vila upp sig till nästa gång!

Nu är det bara att hoppas att mitt lyckorus håller i sig läääääänge och att Oskar blir bättre så att vi kan hitta en jämvikt igen.

Tusen tack mamma och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar