Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 1 november 2013

Planerar för fullt

Nästa vecka fyller "någon" år, och jag planerar för fullt! Paket är inköpta och inslagna och menyn till middagen är snart bestämd (det är beställt någonting svårt......så jag kommer verkligen få testa mina matlagningskunskaper - tur det finns recept!). Jag tror inte att jag har glömt någonting till denna stora dag!

Det som kan ställa till dagen är ifall Oskar inte är sammarbetsvillig, han har lyckats förr med att kräva alltför mycket uppmärksamhet på viktiga dagar, men jag hoppas han sköter sig! Hans meny är också bestämd: gröt.....

Så nu är det bara att räkna ned!

1 kommentar:

  1. När kommer inbjudan till överraskningsfesten? /Maria

    SvaraRadera