Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 11 november 2013

Hästvakter

Så har vi återigen blivit hästvakter, denna gång för en vecka framöver.

Jag och Oskar åkte dit tidigare idag för att mocka och pyssla lite. Som tur var sov Oskar hela tiden och vaknade lagom tills att allt var färdigt. När han sedan var vaken passade vi på att ta en promenad, Oskar, jag och den ena hästen. Både häst och unge var förvånade - hästen över att följa efter en barnvagn och ungen över att ha en stor häst på släp! Vi såg säkert väldigt roliga ut....

Återstår att åka dit och plocka in dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar