Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 4 december 2013

På en vecka...

...hinner man göra mycket!

Anders har varit hemma en vecka och vi har varvat aktiviteter med hemmapyssel.

Tvättstugan är färdig: golv, väggar och tak. Badkar står på plats och bänkskiva till hyllor är inköpt
Pannrummet i källaren är på god väg att bli gästrum
Gästrummet här uppe väntar på att bli barnrum: alla möbler är inköpta och står i väntans tider inne i hästsläpet oöppnade.

Vi har varit på babysim, babycafe, varit i Borås, gått promenader, haft besök och bara varit därimellan.

Dagen tillbringades på BVC på ett extra läkarbesök där vi fick remiss till vårdcentralen för blodprov. Så blodprov på lille Oskar har vi också hunnit med idag och väntar nu spänt till nästa vecka när vi förhoppningsvis kan få resultatet: vi hoppas innerligt att han inte är matallergiker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar