Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 12 december 2013

Julklappshandling

Idag var det den stora dagen för julklappsinköpen! Och det gick över förväntan, allt på listan kom med hem och jag blev på gott humör. Att vara ute såhär i sista minuten är aldrig bra, men eftersom julstämningen fortfarande saknas så har dagarna bara paserat utan att jag haft en tanke på att det snart är julafton.

Oskar skötte sig ypperligt. Han åkte sittandes i vagnen och höll i sitt lilla styre, tittade på folk och bara hängde med tyst och lugn. Inte alls illa!

Nu börjar det roliga, att slå in alla klappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar