Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 21 december 2013

En första barnfri kväll

I torsdags åkte jag och Anders iväg alldeles på egen hand, för första gången på 7,5 månad, för att se Magnus Uggla i Göteborg. Lille Oskar fick tillbringa kvällen hemma med farmor.

Tänk så nervös och ångestfylld jag var! Och övervägde många gånger att skippa hela tillställningen.... Men så glad jag är att vi åkte för det var riktigt bra och Oskar skötte sig utmärkt. Att slappna av under tiden vi var borta var inga problem alls som tur var.

Som sagt så var showen mycket bra och rolig - helt klart värd att gå på!

Nu är de inte många dagar kvar till jul, alla paket är inslagna och brorsan kom igår kväll. Idag blåser dock storm ute så det blir ingen pulkabacke över jul skulle jag tro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar