Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 25 december 2013

God Jul!

Och så plötsligt var julafton förbi, det gick fort! Trots min avsaknad av julstämninn så vart det en riktigt härlig jul med julbord, tomte, julklappar och Svensson Svensson framemot kvällskvisten. Bättre jul är svårt att få! Dock saknade jag ju såklart mamma och pappa - med dem hade det varit komplett!

Några julbilder från oss:







2 kommentarer:

  1. vad mysigt ni såg ut att ha vännen. Så mycket han har vuxit!! Stor kram till er
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Vilken söt tomte! Han har verkligen blivit stor :)

    SvaraRadera