Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 29 juli 2013

Sigge är hemma

Och Sigge ska stavas med S inte med Z tydligen.....Jag kämpade tappert för att han skulle heta Zigge men fick ge med mig tillslut.

Igår eftermiddag hämtade vi hem honom eftersom han och syskonen börjat ta till sig lite friheter på gården och börjat rymma så smått.

Väl hemma undersökte han två rum, sedan upptäckte han Ayla och låg därför under akvariemöbeln resterande tid av kvällen. Natten tillbringade han bakom soffan och i morse klockan 5.00 var han kelsjuk och ropade på oss. Hela morgonen har han nu myst med oss och till och med hälsat på Ayla så smått. Oskar har han inte gått fram till ännu, kanske eftersom Oskars armar och ben fäktas runt med så mycket.

Han har dessutom hunnit äta fil från tallriken min och börjat busa med tygsoffan och blommorna. Så mycket han har att lära sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar