Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 19 maj 2014

Värmeslag

Man ska inte klaga på värmen men........Gud så jobbigt det är! Både igår och idag har det varit kvalmigt, äckligt varmt ute - inte den där torra värmen som blir när man sitter direkt i solen utan det där klibbiga som förföljer en överallt, även i skuggan. Även om dte fläktar lite emellanåt så hjälper inte det ett dugg.

Jag sitter och avlider i min solstol (det lät bortskämt, jag vet....), orkar inte lyfta ett finger och hoppas Oskar sover länge för dte blir jobbigt att springa efter honom sen. Inomhus är dte outhärdligt, för att inte tala om nattetid! Vrider mig runt i sängen och får inte sova alls! Hua.

Välkommen sommaren, snart är det höst.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar