Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 28 april 2014

Sommarväder

Inte ens i maj och solen värmer som aldrig förr. 20 grader i skuggan har vi haft nu i snart en veckas tid! Vi har varit utomhus hela dagarna, vattnat, planterat, solat, njutit och bara varit. Grillning, besök och "party" har vi också hunnit under helgen, som gick fort men ändå kännts rätt så lång efetrsom vi gjort så mycket!

Premiärdoppet tog faktiskt jag igår, vid vattenverket fick jag en inlevelse och bara hoppade i till Oskars och Anders förvåning. Inte ruggigt kallt, men kallt.

Vi hoppas detta sommarväder håller i sig, fast regn kan få komma en eller två dagar så jag slipper vattna den nysådda gräsmattan....


Planteringen i lådan, inte riktigt klar och det tar ju ett tag innan man ser resultatet.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar