Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 4 april 2014

När livet återvänder

Jag hade glömt bort hur det känns att känna sig utvilad, pigg och ivrig på att hitta på saker! Vilken känsla, hoppas innerligt att den får bestå! En "ny" bebis i samband med vår, sol och värme har gjort gott både för mig och Anders efter denna långa höst och vinter som inte varit av denna värld. Men vi håller såklart fortfarande på att kurera oss, för efter 10 månaders nattvak behövs en tids rehabilitering....

Oskar har  börjat sova bättre om nätterna, ett eller två uppvak får vi räkna med men hans panikartade skrik har slutat och han vaknar långtifrån lika ofta som förut, när vi var nere i var 40:e minut. Eksemen har blivit bättre även de och diarreerna lika så. Men än är det kanske för tidigt att säga om det får vara såhär framöver eller om det blir återfall. Han går såklart på sträng diet, inga spannmål eller någonting med mjölk och mjölkprotein i. Men han tycks gilla sin diet och än så länge vet han inte så mycket annat!

Nu inväntar jag finbesök. Oskar ska få sig en kompis över helgen, och jag och Anders ska få rå om kära vänner! Allt är förberett, jag är övervänt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar