Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 1 april 2014

Hallen

Nu när vi är i renoveringstagen så passade vi på att fixa hallen också,  med det material vi hade hemma. Lite fix och lite trix men tillsist gick allt ihop!

 Före, med den ruskigt fula färgen som var i vardagsrummet.

Efter, en minikopia av vardagsrummet ;) Ny spegel och hatthylla har också hunnit komma upp.

Undrar vad nästa projekt blir?

1 kommentar:

  1. Det blev ju helt underbart bra! Ni är galet duktiga! Och visst får man smak på det... Man vill ju bara göra mer och mer ;)

    SvaraRadera