Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 16 juni 2013

Besök

Nu är mormor och morfar på ingång! Knappt en timme bort sedan kommer de med buller och bång, Ayla ser inte framemot sin kompis Yulle men hon får vackert stå ut.

Som vanligt har vi en gedigen lista på projekt att göra utomhus och inomhus - dessutom ser både jag och Anders framemot att lämna över Oskar några kvällspass så vi får sova.....

Idag kommer de dock att få vila upp sig efter resan, middagen är fixad och inga projekt behöver vi pyssla med. men i morgon börjar allvaret.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar