Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 17 juni 2013

Babymassage

Idag har Oskar varit på bebismassage för första gången och jag var lite nervös innan - första gången vi åkte iväg för att träffa andra bebisar och "gå kurs"- hur skulle det gå?!

Väl framme var Oskar den yngsta bebisen och den enda som skrek i inledningen.... Alla andra bebisar var såklart tysta... men såfort han fick ligga på madrassen utan blöja blev det annat ljud i skällan! Då skrattade han och tyckte allt var superskoj. Speciellt att få pinka i det fria.....Och massagen var tydligen supermysig! Så vi hade en riktigt trevlig stund. När passet sedan var över var det Oskar som bröt tystnaden med ett tjut - och övriga stämde snabbt in så det slapp bli pinsamt som tur var.

Träffen avslutades med fika och alla bebisar var rödrosiga och sömniga efter myset.

En underbar träff med andra ord!

1 kommentar:

  1. vad mysigt med massage-kurs :) När Vincent var liten försökte vi oss på massage men fick aldrig riktigt till det och han uppskattade inte massagen speciellt mycket men lilla naken på skötbordet var alltid trevligt :)

    SvaraRadera