Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 2 juni 2014

Maximalt missflyt

Idag är inte min dag, det går riktigt dåligt helt enkelt!


Oskar badade min mobil i Aylas vattenskål, en kort kort stund. Men det räckte för att den skulle bli obrukbar. Så nu har Oskar fått den som leksak. Och jag får köpa en ny.


Att använda datorn min är också uteslutet - den blev svart i morse. Helt svart och går inte att starta. Några tangenter blinkar när den går igång men sedan helt dött. Hur stor är oddsen att bägge mina prylar går sönder inom samma timme?


Så nu har jag vaskat fram en gammal telefon att använda tills vidare och Anders dator går varm, efter att jag uppdaterat ett virusprogram och genomsökt datorn - det tog halva dagen.


Undrar vad mer som ska gå sönder idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar