Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 13 juni 2014

Som ny

Oskars kalufs har växt och växt på sistone. Små söta lockar har ringat in ansiktet och luggen har varit minst en decimeter som stått rakt upp och utåt åt alla håll. Han har varit supersöt men dock sett lite förvuxen ut. Och vi har sagt att vi måste klippa honom, men hur gör man? Jag har aldrig hållit i en sax och Anders trimmer kändes lite för mycket eftersom håret är så tunt än så länge.


Men så tog vi tag i det hela. Saxen fram, trimmern fram. Anders finlirade kanterna och jag gjorde ett tappert försök att klippa en någorlunda tjusig frisyr. Och som det blev! Att jag inte jobbar som frisör! Superfin blev han, och om möjligt än mer lik Anders. Dock om man tittar noga ser man lite tabbar här och där men jag inbillar mig att det inte syns....


Före:


Efter:


1 kommentar:

  1. Haha! Mini-Nisse! Men nog var han ju sötare innan i alla lockar :) Maria

    SvaraRadera